Odpowiedzi

2009-11-20T19:30:14+01:00
Kiedy zamykam oczy... widze świat idealny, widzę moja przyszłośc w kolorowych barwach. ogladam sie szczesliwa z mężem u boku z pieknym brzuszkiem czekajac na nowego człowieka. gdy zamykam oczy, marze o pięknej przyszłości. Marzę by przyszłośc była piekniejsza niż teraźniejszość.
2 1 2
2009-11-20T19:30:13+01:00
Jeśli to ma byc krótkie opowiadanie to okij, ale jeśli dłuższe to raczej nie do mnie,

Kiedy zamykam oczy zaczynam marzyc.
Marzenia to coś pięknego. Coś co posiada każdy z nas.
Moim największym marzeniem jest rejs dookoła świata.
Piękne fale, cudowne wyspy to wszystko czego mi potrzeba.
Opływając świat chciałabym pokazac to wszystkim.
Zabrałabym kamerę i podzieliła się pięknymi widokami z całym światem.
Nie wyobrażam sobie życia bez kolorowych marzeń.
Ale, cóż trzeba wrócic na ziemię i zacząc życ własnym życiem.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Punk
  • Początkujący
2009-11-20T19:33:17+01:00
Kiedy zamykam oczy widzę ciemność...następnie pojawiają się w mojej głowie myśli o tylu ludziach którzy walczą na niepotrzebnych wojnach , o krajach , ktróre zamiast karmić ludzi kupują bomby i bronie.Widzę rasizm w miastach całego świata. Widzę apartheid w RPA który trwał pare lat temu...Potem zastanawiam się , jak ten świat zmienić.Chcę go zmienić na lepszy , ale nie wiem jak. Widze że zamiast tego wszystkiego można by zrobić tyle dobrego dla ludzkości. Potem myśle o tym , że większość wojen buntowniczych , partyzanckich ma swoje cele.Indianie walczyli o swoje ziemie. Wtedy myślę sobie "czemu sprzedajemy ziemie? to tak , jakby sprzedawać powietrze ... albo choćby wodę z oceanów.." . Wtedy też zauważam , że w tych czasach ludzie są już tylko materialistami. Znajdzie się garstka jednach buntowników , którzy uchowają miłość w swoich sercach . Kiedy zamykam oczy więc.... myśle o otaczającym świecie , wszystkich jego niesprawiedliwościach. Ale potem cieszę się z tej garstki ludzi , któzy kochają.
3 3 3