Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:31:11+01:00
Podaję linki do ciekawych zdjęć na ten temat:

http://dompodlasem.blox.pl/resource/drewno.jpg

http://porzycki.pl/img/odrewnie.jpg

http://www.pecuch.art.pl/rzezby/photo/gp_krupowki_02.jpg

http://www.iceland.pl/wyprawy/w2/drewno.jpg

http://misje.blox.pl/resource/drewno_do_kremacji.jpg

!!!
http://chomikuj.pl/hitman1969?fid=180250965
2009-11-20T19:31:32+01:00
Drzewa odgrywają dużą rolę w życiu człowieka, dostarczają m.in. jednego z materiałów budowlanych, jakim jest drewno, a także takich substancji jak żywica lub kauczuk. Pewne części niektórych drzew i krzewów mogą być wykorzystywane w celach spożywczych - przede wszystkim owoce, ale także kora (cynamonowiec), liście (herbata), nasiona (kawa), a nawet kwiaty (goździkowiec).

Drzewa zapobiegają erozji i łagodzą wpływ pogody na ekosystem pod koroną drzew. Wpływają także na klimat - zatrzymują wiatry w 20–70%. Gdy jest dużo drzew wilgotność wzrasta i spada temperatura. Drzewa liściaste tłumią hałas do 50%.
2009-11-20T19:34:28+01:00
Drewno dla człowieka jest od wieki wieków bardzo ważnym czynnikiem, to dzięki niemu nasi przodkowie mogli przeżyć rozpalając ogień, można było się pożywić świeżo upieczonym mięsem czy też ogrzać się podczas chłodnych dni i wieczorów. Drewno jest cyklem życia, domy można budować z drewna, płoty obory, zawód stolarza opiera się głównie na drewnie, drewno pomagało(lub pomaga nadal) ludziom w obronie toteż ataku np pałki, maczugi łuki. bez drewna człowiek byłby nikim

http://images.nexto.pl/upload/publisher/zlote_mysli/public/Okladki/Drewno%20zamiast%20benzyny.jpg