Odpowiedzi

2009-11-20T19:37:03+01:00
1. 2π5= 10π
a) promien=2,5 (polowa srednicy)
2π2,5=5π

10π:5π=2
Odp. 2 razy

b) promien=1/5=0.,2
2π0,4=0,8π

10π:0,8π=12,5
Odp. 12 razy

c)promieni= 17
2π17=34π

10π:34π=10/34=5/17
Odp. 5/17 razy

23 3 23
2009-11-20T19:38:39+01:00
R=5
l=2πr =2*π*5=10π

a)d=5
r=2,5
l=5π

10π/5π=2

b)
r=1/5
l=2/5π

10π:2/5π=25

c)r=17
l=34π

10π/34π=0,29
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:39:46+01:00
R=5
l=2πr
l=10π

a)d=5 r=2,5
l=2π * 2,5 = 5π 10π/5π = 2 (2 razy wiekszy)

b) r=1/5
l=2 * 1/5 = 2/5π 10π/ 2/5π = 25 (25 razy wiekszy)

c) r=17
l=2π * 17 = 34π 34π/10π = 3,4 (3,4 razy mniejszy)
29 4 29