Odpowiedzi

2009-11-20T19:32:44+01:00
Afryka, Ameryka północna, ameryka południowa, europa, azja, australia, antarktyda
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:32:18+01:00
Wydaje,mi się,że to:Europa,Azja,Afryka,Ameryka Północna,Ameryka Południowa,Arktyka i Antarktyda.
Nie obiecuję,że zadanie wykonałam dobrze.:))
1 5 1
2009-11-20T19:35:22+01:00
Afryka, Azja, Europa, Antarktyda, Ameryka Północna, Amerka Południowa, Australia
1 5 1