Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:58:29+01:00
Obraz J.Dudy gracza pt "dwa Pokolenia"zostal namalowany w roku 1974.
Z tytulu mozemy wywnioskowac ze artysta chcial nam przekazac roznice miedzy dwoma pokoleniami.ludzi starszych oraz mlodziezy.Na obrazie przewazaja barwy jasne.Przedstawione sa dwie postacie jedna z nich jest starszy mezczyzna.artysta przedstawil go jako elegancko ubranego straszego pana ktory swoim wygladem wzbudza szacunek.szacunek ktory powinnismy okazywac starszym osobom obok starszego mezczyzny stoi mlody chlopak,roznia sie wygladem i sposobem ubierania sie. ma wlosy do ramion ubrany jest na rozowo co oznacza ze ma beztroskie podejscie do zycia.wlasnie te porownania zmeczonej twarzy mezczyzny i chlopaka ubranego w jasne kolory przedstawia nam jak bardzo roznia sie wlasnie te dwa pokolenia.
Moim zdaniem artysta przekazuje nam ze kazdy z naz musi przejsc przez ten etap w swoim zyciu z beztroskiej mlodosci przechodzimy w dorosle zycie.Bierzemy odpowiedzialnosc za swoje czyny,za rodzine ktora zalozylismy.Mysle ze ta roznica miedzy problemami bedzie zawsze widoczna.nie tylko jesli chodzi o wyglad,lecz takze o sposob podejscia do zycia.
2009-11-20T20:01:50+01:00
Obraz przedstawia dziadka i wnuczka.
Pozują do zdjęcia. Wnuczek ma ok. 20 pare lat, stoją oraz uśmiechając sie pokazuje że jest pewny siebie i zadowolony z życia, ale można poznać też bo stylu jego ubioru. Dziadek ( wiek ok. 60-70 lat)jest starszym panem, ubranym w skromy płaszcz, widać że jest zmęczony życiem i dlatego jego uśmiech jest wymuszony ( sztuczny) a nie prawdziwy. ( Miałam to na polskim więc powinno być dobrze )
4 4 4