Odpowiedzi

2009-11-20T19:49:26+01:00
Fd= m*v2/r
m - masa ciała
v - predkosc ciala
r - promien

Fd= 7*16/0,2 = 112/0,2 = 560
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:54:44+01:00
Dane:

m=7kg
r=0,2m
v=4m/s

Fd=mv²/r
Fd=7*4²/0,2
Fd=7*16/0,2
Fd=112/0,2
Fd=560

/-kreska ulamkowa
Fd-sila dosrodkowa

1 5 1
2009-11-20T19:58:27+01:00
Dane:

m=7kg
r=0,2m
v=4m/s

Fd=mv²/r
Fd=7*4²/0,2
Fd=7*16/0,2
Fd=112/0,2
Fd=560