Odpowiedzi

2009-11-20T19:48:17+01:00
-włosiarka - suszarka

-krajacz - nóż

-malownik - pędzel
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:48:00+01:00
Włosiarka- urządzenie, które suszy włosy czyli jest to suszarka.
Krajacz- przyrząd, który kroi czyli nóż.
Malownik- osoba, która maluje czyli malarz.

Interpretacji może być wiele.
2009-11-20T19:58:13+01:00
Włosiarka - suszarka do włosów
krajacz- nóż
malownik- pędzel do malowania
1 3 1