Odpowiedzi

2009-11-20T19:49:32+01:00
1Zasolenie morza martwego jest jest tak duże ze nie ma w nim żadnego życia.
2. Na pystyni istnieje woda w tak zwanych zagłebięniach artezyjskich,należy tylko w odpowiednim miejscu wykopać studnię i włalal mamy wodę , na obszrach takich powstają oazy , poza tym , przez pystynie płyna rzeki czego przykładem morze być Nil , albo wystepować jeziora jak okresowe jezioro Czad.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:50:12+01:00
1. Oczywiście że stopień zasolenia wpływa na życie biologiczne. Przez to że zasolenie Morza Martwego jest tak wysokie nie mogą tam występować organizmy żywe.
2. Nie jest tak rzeczywiście. Oczywiście w przeważającej części pustyni woda nie występuje z powodu bardzo wysokiej temperatury. Istnieją jednak na pustyniach oazy w których pojawia się nawet roślinność. Nie zapominajmy także o istnieniu wód podziemnych, z których "wykwitają" liczne studnie.
2 3 2
2009-11-20T20:03:53+01:00
Tak w morzu martwym zasolenie jest na tle duże żeby np człowiek nie mógł się w nim zanużyć ale przede wszystkim w morzu martwym nie na żadnych organizmów żywych bo stężenie soli jest zbyt wielkie żeby było tam jakieś życie.A jeśli chodzi o pustynie to jest tam woda lecz w małych ilościach bo większość jej wyparowywuje a te zbiorniki z wodą nazywają się oazą.