Odpowiedzi

2009-11-20T20:00:51+01:00
Zad. 1
Kolejno 30 stopni, 150 stopni.
Zad. 2
Kolejno 30 stopni, 60 stopni, 30 stopni, 60 stopni
1 3 1
2009-11-20T20:04:24+01:00
Suma kątów przyległych wynosi 180⁰. → α+β=180°
Wg treści zadania 5α=β.

α+5α=180⁰.
6α=180⁰.
α=30⁰
β=5*30⁰=150⁰.

Odp.:30⁰ i 15⁰.



O 13.00- 30⁰
O 14.00- 60⁰
O 17.30- 30⁰
O 20.30- 60⁰
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:15:20+01:00
Α+5°=180°
βa=180°
α=30°
β=5x30°=150°




13:00-30°
14:00-60°
17:30-30°
20:30-60°