Do czego służą klawisze i skróty klawiszowe:
· Ctrl + Enter
· Shift + F3
· Home
· Ctrl + Home
· End
· Ctrl + End
· Ctrl + <-
· Ctrl + ->
· Ctrl + F
· Ctrl + J
· Ctrl + E
· Ctrl + R
· Ctrl + L
· F5
· Ctrl + Shift + 8
· Ctrl + Shift + P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:09:44+01:00
· Ctrl + Enter - Przejście do nowej strony
· Shift + F3 - (FF) Wyszukiwanie, (MS Word) Zamiana na duże/małe litery
· Home - Przewijanie na początek strony
· Ctrl + Home - Przewijanie na poczatek dokumentu
· End - Przewijanie na koniec strony
· Ctrl + End - Przewijanie na koniec dokementu
· Ctrl + <- Przeskakiwanie na początek słowa po lewej
· Ctrl + -> - Przeskakiwanie na początek słowa po prawej
· Ctrl + F - Wyszukiwanie
· Ctrl + J - (FF)Pokazanie okna pobrane pliki, (MS Office) Wyjustowanie
· Ctrl + E (MS Office)Wyśrodkowanie
· Ctrl + R (MS Office)Wyrównanie do prawej
· Ctrl + L (MS Office)Wyrównanie do lewej
· F5 - odświeżenie strony
· Ctrl + Shift + 8 (MS Office) Przycisk "Pokaż wszystko"
· Ctrl + Shift + P (MS Office) Przeniesienie kursora do listy zmiany rozmiaru czcionki
5 5 5
2009-11-20T20:19:25+01:00
Ctrl+enter = dodaje www i com na końcu wpisanego adresu;
Shift + F3 = brak w windowsie
· Home = przenosi na początek wersu
· Ctrl + Home przenosi na początek strony, na samą górę strony
· End = przenosi na koniec wersu
· Ctrl + End = przenosi na koniec strony, na sam dół strony
· Ctrl + <- przenosi znacznik pisania na początek zaznaczonego wyrazu;
· Ctrl + -> = przenosi znacznik pisania na koniec wyrazu;
· Ctrl + F = wyszukuje na danej stronie
· Ctrl + J = brak w windowsie; w mozilli otwiera okno pobierania;
· Ctrl + E = otwiera pasek wyszukiwania;
· Ctrl + R przeładowuje katalog;
· Ctrl + L przechodzi do nowej lokalizacji
· F5 odświeża stronę;
· Ctrl + Shift + 8 = brak ??
· Ctrl + Shift + P = brak ??
4 4 4
2009-11-20T21:05:38+01:00
Ctrl+enter = dodaje www i com na końcu adresu
· Home = przenosi na początek wersu
· Ctrl + Home przenosi na początek strony, na samą górę strony
· End = przenosi na koniec wersu
· Ctrl + End = przenosi na koniec strony, na sam dół strony
· Ctrl + <- przenosi znacznik pisania na początek zaznaczonego wyrazu;
· Ctrl + -> = przenosi znacznik pisania na koniec wyrazu;
· Ctrl + F = wyszukuje na danej stronie
· Ctrl + J =w mozilli otwiera okno pobierania
· Ctrl + E = otwiera pasek wyszukiwania
· Ctrl + R przeładowuje katalog
· Ctrl + L przechodzi do nowej lokalizacji
· F5 odświeża stronę
5 1 5