Panie, które nie widziały się od dawna, zobaczyły się z daleka. Podbiegły do siebie i spotkały się w połowie drogi. Z jaką prędkością biegły ?
Odległość między nimi - 160 m( jak się zobaczyły )
biegły do siebie 32 sekundy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:07:25+01:00
2009-11-20T20:08:07+01:00
2009-11-20T20:13:48+01:00
Każda z kobiet przebiegła połowę drogi czyli 160m/2=80m.
Każda z kobiet biegła 32 sek.

Powstaje proporcja:
80m-32sek
x m- 1sek

x=80*1/32
x=2,5 (m)
Prędkość: 2,5m/sek

Odp.: 2,5m/sek
9 4 9