Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:09:25+01:00
Dobry poddany słucha swojego władcy, jest mu wierny i dotrzymuje słowa. Słucha i wypełnia jego rozkazy. Władca nie powinien nadużywać swojej władzy, rozumieć poddanych, wysłuchiwać ich próśb i skarg. Powinien dążyć by żyło mu się lepiej.
3 4 3
2009-11-20T20:13:07+01:00
Oznacza to to że jeśli władca będzie dobry dla swojego poddanego będzie służył mu pomocą to także poddany nie zawaha się żeby pomóc władcy będzie to robił sam z siebie a nie tylko dlatego że musi wypełnić ten rozkaz
3 3 3
2009-11-20T20:34:03+01:00
" Dobry poddany służy swojemu władcy a dobry władca swojemu poddanemu" -to znaczy że jeżeli osoba poddana drogiej osoby jest rzetelna wobec niej to ta druga dla niej odwdzięczy się tym samym.Można tu przytoczyć taki przykład np.Jeżeli pracownik sumiennie wykonuje swoje zadanie to szew odpłaca mu się za to uczciwą pensją.Dla tego musimy pamiętać aby zawsze być sumiennym dla kogoś w tedy możemy też oczekiwać sowitej zapłaty.

więcej nie mogłam wymyślić :(

ale myślę że jest dobrze :]
2 3 2