Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T20:14:52+01:00
Miala kaska smak na jaska mial gust jasiek do trzech kasiek. nie rowno im sie checi sluza ta chce smacznie ten chce duzo=]=]

pozdro
1 1 1
2009-11-20T20:15:32+01:00
Siadaj przy stole!
Do ciebie mówię- bawole!
x d
1 1 1
2009-11-20T20:21:38+01:00
Wiersze, listy i prozy
w jedną książkę składa
i myśli, że ta praca dobrze mu wypada.





ps. Początek może gdzieś być w necie, ale fraszkę pisałam sama na polskim ...
1 1 1