Odpowiedzi

2009-11-20T21:34:50+01:00
E= m * c do kwadratu
E= 50kg * (299 792 458 m/s)do kwadratu
E = 50kg * 898 755 178 736 817 64= 449 377 589 368 408 820 0 J

Nie wiem czy to dobrze:P
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T02:56:04+01:00
Zgodnie z zasadą równoważności masy i energii w mechanice relatywistycznej, masie m jest równoważna energia:

E = m*c^2. gdzie c jest prędkością światła w próżni

Zatem masie m = 50kg odpowiada energia:

E = 50kg * (3*10^8 m/s)^2 = 450 * 10^16 J = 4.5 10^18 J = 4.5 EJ
3 4 3