Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:40:09+01:00
Pp=pk
p=m*v
70kg*6m/s=(70kg+50kg)*v
v=420kg*m/s / 120kg
v=3,5m/s
odp łódka odpłunie zpredkościa 3,5 m/s
Prosze o uznanie jako najlepsza odpowiedz (odzyskasz 25%punktów wydanych na zadanie oraz moją pomoc w innych zadaniach podeslij tylko link z zadaniem)
Pozdro ziom
2009-11-20T22:36:01+01:00
Mch=70kg
Vch=6m/s
Mł=50 kg

Korzystamy z zasady zachowania pędu.
P=m*v
P=70*6=420 kg*m/s
v=p/m
v=420/(70+50)= 420/ 120=3,5 m/s

Odp.Łódka z chłopcem odpłynie z prędkością 3,5m/s