Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:26:24+01:00
A)rozwiaż równanie z wartością bezwzględną|2x-1|=3

2x-1=3 v 2x-1=-3
2x=4 v 2x=-2
x=2 v x=-1



b) rozwiąz nierównosc z wartością bezwzględną |x-3|<1
x-3<1 ∧ x-3>-1
x<4 ∧ x>2
x∈(2,4)
1 5 1
2009-11-20T20:28:06+01:00
2x=3x+1
2x=4/2
x=2
b) X <+jeden+trzy
X <cztery
trzy jest mniejsze od cztery
2009-11-20T20:47:27+01:00
A)
2x=3x+1
2x=4/2
x=2
b) X=+1+3
X=4