Odpowiedzi

2009-11-20T20:24:21+01:00
Chlorella jest glonem z zielenic, a pantofelek jest pierwotniakiem
1 5 1
2009-11-20T20:25:55+01:00
Chlorella - to glon z gromady zielenic. Najpowszechniej występujący gatunek. Występuje w każdym wodnym i wilgotnym środowisku: w wodach słodkich i słonych, w wilgotnej korze i ziemi, a także we wnętrzu innych organizmów.

Pantofelek - to pierwotniak z rodzaju zaliczanego do typu orzęsków, charakteryzujący się wydłużonym ciałem o asymetrycznym kształcie przypominającym obrys ludzkiej stopy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:29:56+01:00
Chlorell jest to glon, zawiera chloroplasty i chlorofil( zielony barwnik) dlatego JEst somożywa, może przeprowadzać fotosynteze ale i może być cudzożywana.
Rozmanaża sia poprzez podział komórki.
Pantofelek jest to pierwotniak inna nazwa to protist zwierzęcy.
Porusza się dzięki malym rzęskom jest CUDZOŻYWNY.Rozmnaża sie równierz przez podział komórek. MA w sobie wodniczki tętnicze które umozliwiaja mu wydalanie nadmiaru wody.
1 5 1