Witam!
Mam prośbę,mianowicie muszę wykonać gazetkę szkolną(Format A4). Gazetka ma przypominać zwykłą gazetę np: Teletydzień, Brawo itp. Gazetka ma być na 8-10kartek. Gazetka ma być o życiu szkoły. Chcę,aby ktoś dał mi ciekawy pomysł na wykonanie pracy, zaprezentował jak mam wykonać gazetkę(np. 1i2 stronę) co po kolei powinienem zrobić i dał jakieś ciekawe zakończenie.

Bardzo proszę o pomoc.Nagrodzę najlepszą odpowiedzią!
e-mail: [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:26:58+01:00
Najpierw- strona tytułowa- daj jakiś tytuł np. Głos Ludu, Szkolne Newsy itp.
potem daj spis treści
potem daj jakiś temat np. zbliza się dzień klimatu napisz cos o tym na 2 kartki, znajdziesz sporo o tym w necie
potem mozesz napisac cos o np. subkulturach mlodziezowych,
mozesz zrobic jakis kacik poezji, ktos moze dac jakies opowiadanie itp,
powklejaj jakies rysunki.
jak cos to moge ci pomoc- pytaj; ]
2009-11-20T20:31:01+01:00
Możesz wykorzystać różne pomysły,np.:
-coś w starym stylu("historyczne" wykonanie,przypalone kartki, o beżowym lub brązowym kolorze);
-kolorowo,tak,żeby zwrócić uwagę czytającego;
Mnie najbardziej podobają się gazetki wykonane starannie,z sentymentem,które mają jakiś przekaz i potrafią zainteresować odbiorcę.Możesz wykonać pierwszy pomysł i przypalić kartki(najlepiej koloru beżowego lub ecri).Możesz tan napisać historię szkoły;może wiąże się z nią jakaś ciekawa lub straszna legenda czy coś,to też możesz umieścić w gazetce.Mogą tam być stare i nowe zdjęcia(np.jak zmienia się wygląd szkoły itp.)
Jak na razie to wszystko,jeśli jeszcze coś wymyślę napiszę Ci na prywatną wiadomość.
Mam nadzieję,że jakoś Ci pomogłam.Polecam się na przyszłość :))