Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T20:34:18+01:00
Chciałabym powiedzieć wam dziś o moim długopisie. Jest on niebieskozielony , zakończony czarna skuwką. Uwielbiam nim pisać. Wydaje mi się czasem, że on potrafi chodzić. Wiem, to dziwne jednak ostatniego wieczoru zostawiłam go w szafce pod telewizorem. Gdy wróciłam do pokoju on leżał spokojnie na moim łóżku! To był szok dla mnie. Gdy opowiedziałam historie mojej mamie nie uwierzyła mi! Zostałam potraktowana jak idiotka. ale wiem co widziałam.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:39:44+01:00
Łopata
Rolnik wyszedł na pole zaorać je jednak musiał zrobić to ręcznie ponieważ nie było go stać na sprzęt.Wziął łopatę w ręce i zaczął.Po paru godzinach pracy zmęczony rolnik usiadł na ziemi aby chwilę odpocząć .Położył łopatę i napił się wody.nagle zaczął padać deszcz łopata jakby przemawiała deszcz stukał o nią a ona dawała sygnały jakby brać się do pracy.Rolnik wziął ją więc i zaczął znowu pracę poszła ona mu znacznie szybciej ponieważ mówiąca łopata dała mu jakby więcej siły i zapału.


nie wiem czy o to chodził ale może chociaż pomogłam :)
8 3 8