Odpowiedzi

2009-11-20T20:40:00+01:00
A) x³-5x²+2x-10+2x³+6x+7=3x³-5x²+8x-3

b)x³-5x²+2x-10-(2x³+6x+7)=x³-5x²+2x-10-2x³-6x-7=-x³-5x²-4x-17
2009-11-20T20:40:08+01:00
Dodawanie :
x³-5x²+2x-10 + 2x³+6x+7= 3x³-5x²+8x -3
Odejmowanie:
x³-5x² +2x-10 - (2x³+6x+7)= x³-5x² +2x-10-2x³-6x-7= -x³-5x²-4x-17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:44:35+01:00
W(x)=X³-5x²+2x-10
F(x)=2x³+6x+7
W(x)+F(x)=X³-5x²+2x-10+2x³+6x+7=3x³-5x²+8x-3
W(x)-F(x)=x³-5x²+2x-10-(2x³+6x+7)=x³-5x²+2x-10-2x³-6x-7=-x³-5x²-4x-17