Czemu tak jest.. ze jak wchodze na zadane.pl i chce przeczytać wiadomość to gdy biore czytaj to zaczyna mi zamulać komp i wychodzi mi ze strony ;// taak jest caly czas... co jest zle?? wszystko mi szybko wszedzie wchodzi tylko to nie ;/ licze na wasza pomoc !

3

Odpowiedzi

2009-11-20T20:31:13+01:00
Mnie tak wywalało z czatów, jak nie miałam zainstalowanej javy
2009-11-20T20:32:01+01:00
Najwyraźniej masz coś z netem lub nie zainstalowałaś jakiejś wtyczki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:32:37+01:00
Mam taką samą sytuacje też właśnie niewiem co już mam robić;(