Odpowiedzi

2009-11-20T20:35:38+01:00
Uwaga!

Dnia 24.11.2009 r. o godzinie 18.00 w Gimnazjum nr.2 w Katowicach na stołówce szkolnej odbędzie się prelekcja na temat powstania cywilizacji. Wszystkich zainteresowanych tym spotkaniem bardzo serdecznie zapraszamy.
1 5 1
2009-11-20T20:55:22+01:00
Uwaga!
Spotkanie o prelakcji na temat powstania cywilizcji odbedzie się 15 listopada o godzinie 15.00 w swietlicy szkolnej. Gościem specjalnym będzie archeolog, który umili nasze spotkanie .
Zapraszamy!
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:55:27+01:00
Dnia 17 marca odbędzie się prelecja na temat cywilizacji, na którą serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Poczatek spotkania o godz. 17 w Auli Studenckiej w Uniwersytecie Łódzkim. Koniec spotkania jest przewidywany na godzinę 20.30. W trakcie prelekcji odbędzie się krótka przerwa, podczas której przewidywany jest poczęstunek dla gości. Wykłądał będzie pan Marian Zięba-Malcherek, profesor historii. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. Studenckie Kółko Zainteresowania Historią Cywilizacji Ludzi w Łodzi
1 5 1