Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:46:15+01:00
8×4¼-11⅕÷9¹/₃+2¹/₃÷⁵/₃
-----------------------------------=
14÷2²/₉+8²/₅×1²/₇

8×17/4-56/5÷28/3+7/3*₃/5
-----------------------------------=
14÷20/9+42/5×9/7

2×17-56/5*3/28+7/5
-----------------------------------=
14*9/20+6/5×9

34 -2/5*3+7/5
-------------------=
7*9/10+54/5

34 -6/5+7/5
-------------------=
63/10+54/5

34 +1/5
-------------------=
63/10+108/10

34 i 1/5
-------------=171/5* 10/171=2
171/10



2009-11-20T20:47:25+01:00
8×4¼-11⅕÷9¹/₃+2¹/₃÷⁵/₃
-----------------------------------=
2²/₉+8²/₅×1²/₇

36-1,2+1,4
=--------------
2²/₉+10,8

36,2
=------
13 1/45

=36,2:13 1/45=2 457/586