Odpowiedzi

2009-11-20T20:40:00+01:00
6 i 10 bo

6 x 3 = 18

10 :2 =5

18 + 5 = 23

16 +7 = 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:40:57+01:00
X+y=16
3x+1/2y= 23

x+y=16
6x+y=46

-x-y=-16
6x+y=46

5x=30
x=6
y=16-6=10

x=6
y=10
2009-11-20T21:10:40+01:00
Mozemy to rozwiazac ukladem rownan

x+y=16
3x+0,5y=16+7

x+y=16
3x+0,5y=23/×10

x+y=16/×(-5)
30x+5y=230

-5x-5y=-80
30x+5y=230
----------------
25x=150/:25
x=6

x+y=16
6+y=16
y=16-6
y=10


spr.
x+y=16
6+10=16

3x+0,5y=23
3×6+0,5×10=23
18+5=23