Odpowiedzi

2009-11-20T21:03:37+01:00
- prześladowania za wiarę
- palenie na stosach, pożarcie przez lwy
- godne wyznawanie religii
- życie w strachu
2009-11-20T21:03:25+01:00
"Trwali oni w nauce Apostołów i we wspólnocie, w łamaniu chleba i w modlitwie. Bojaźń ogarniała każdego, gdyż Apostołowie czynili wiele znaków i cudów. Ci wszyscy co uwierzyli, przebywali razem i wszystko mieli wspólne. Sprzedawali majątki i dobra i rozdzielali je każdemu według potrzeby. Codziennie trwali jednomyślnie w świątyni, a łamiąc chleb po domach przyjmowali posiłek z radością i prostotą serca. Wielbili Boga, a cały lud odnosił się do nich życzliwie" (Dz 2, 42-47).

bardzo dobry cytacik z bilbii ;) myślę że bardzo przydatny, bo niedawno miałem podobny temat na religii i to jest cytat podany przez księdza.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:05:26+01:00
NAPEWNO PROWADZILI SKROMNE ZYCIE ,NIE MIELI DOSTEPU TAK JAK MY NP DO INTERNETU NIE MIELI TELEWIZORA.LUDZIE BYLI SZCZESLIWSI POMIMO TEGO ZE MIELI MAŁY DOSTEP DO WSZYSTKIEGO BYLI SZCZESLIWSI UTRZYMYWALI WIEKSZY KONTAKT OSOBISTY Z INNYMI LUDZMI