Odpowiedzi

2009-11-20T21:19:48+01:00
Kurcze... pewnie palne głupote... ale ;
- grawitacja?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:21:56+01:00
Odziaływanie:
sprężyste (oddziaływnie sprężyny wraca do pierwotnego kształtu)
magnetyczne (przyciagające/odpychjące się dwa magnesy)
elektrostatyczne (taki 'prądzik' na ekranie telewizora)
grawitacyjne spadanie piłki)
1 5 1
2009-11-20T21:23:38+01:00
Grawitacyjne (między dwoma ciałami mającymi masę) np. człowiek i drugi człowiek, albo człowiek i Ziemia
Elektrostatyczne (między dwoma ładunkami) np. balon i włosy (naelektryzowanie)
Magnetyczne np. 2 magnesy - różnoimiennymi biegunami
Silne np. kwarki w obrębie hadronów
Słabe np. rozpady promieniotwórcze beta pierwiastków

Pozdrawiam:)
2 5 2