Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:34:33+01:00
Lekcja wychowania fizycznego

Lekcja wychowania fizycznego to moja pięta Achillesa. Jednakże nauczycielka zachowuje istnie olimpijski spokój patrząc na moją syzyfową pracę. Po nici Ariadny udaje mi się opanować jakieś ćwiczenie, lecz rzucając piłkę sieję panikę wśród graczy, którzy muszą uważać, aby nie uderzyła w nich.

Związki frazeologiczne pochodzące z mitologii:
-pięta Achillesa,
-olimpijski spokój,
-syzyfowa praca,
-nić Ariadny,
-panika.
30 3 30
2009-11-20T21:49:07+01:00
Pewnego razu idąc do szkoły ..w połowie drogi zapomniałam zeszytu z matematyki. Tego dnia zeszyt był mi bardzo potrzbny ponieważ znajdowało się w nim ważne zadanie. Miałam 15 minut. do dzwonka na lekcje. Nie wiedziałam co zrobic, znalazłam się w labiryncie. Ale postanowiłam wrócic się po zeszyt. Na szczęście zdążylam na lekcje. Doszłam po nitce do kłębka.
109 3 109