Odpowiedzi

2009-11-20T21:49:14+01:00
Ms/mr=10%
ms=0,1*200g= 20gsubstancji w roztworze...

(ms/mr+100g)*100%=20/300=6i2/3%
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:49:21+01:00
Cp=ms*100%/mr
ms=cp*mr/100=20g
cp1=ms*100%/mr=20*100/(200+100)=6,67%
45 4 45
2009-11-20T21:57:17+01:00
Mr1=200g; C%1=10%

ms=C%*mr/100%
ms=10%*200g/100g=20g

mr2=200g+100g=300g
C%=ms*100%/mr
C%2=20g*100%/300g=20/3%=6 2/3%
14 3 14