1/25 (PODRĘCZNIK "NOWA PLANETA KL.3)

Na podstawie podręcznika uzupełnij tebelę dotyczącą gleb strefowych występujących w Polsce.


Typ gleby Skała macierzysta Roślinność naturalna Stopień żyzny
........... ..................... lasy iglaste ..............
........... ..................... ................... wysoki
........... gliny polodowcowe .................... ............

3

Odpowiedzi

2009-11-20T22:10:50+01:00
Typ gleby:
bielicowe
czarnoziemy
brunatne i płowe
skała macierzysta:
piasek i żwir
less
gliny polodowcowe
roślinność naturalna:
lasy iglaste
stepy i trawy
lasy liściaste i mieszane
stopień zyzności:
niski
wysoki
średni

jechałam kolumnami :)
22 4 22
2009-11-20T22:23:30+01:00
Typ gleby: bielicowe, czarnoziemy, brunatne i płowe.
Skała macierzysta: piaszczysto-żwirowe, lessy, gliny polodowcowe.
Roślinność naturalna:lasy iglaste, roślinność stepowa, lasy liściaste i mieszane.
Stopień żyzności: niski, wysoki, średni.

Szłam od góry do dołu ; )
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:50:17+01:00
Typ gleby:
-bielicowe,
-czarnoziemy,
-brunatne i płowe.

Skała macierzysta:
-piaszczysto-żwirowe,
-lessy,
-gliny polodowcowe.

Roślinność naturalna:
-lasy iglaste,
-roślinność stepowa,
-lasy liściaste i mieszane.

Stopień żyzności:
-niski,
-wysoki,
-średni.
39 4 39