Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:01:02+01:00
Ponieważ nie maja uziemienia
Gdy siedzą na przewodzie nie dotykają ziemi tylko kabla, więc mają takie samo napięcie jak on. Brak różnic napięcia oznacza brak przepływu prądu a to oznacza że nie ma porażenia
13 4 13
2009-11-21T00:11:46+01:00
Nie porazi ich prąd, ponieważ dotykają przewodu w jednym miejscu, więc nie zamykają obwodu prądu, co jest niezbędne do przepłynięcia prądu.
6 2 6