Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:03:28+01:00
AD 1
1)dopuszczenie towaru do obrotu
2)tranzyt
3)sklad celny
4)uszlachetnienie czynne
5)przetwarzanie pod kontrola celna
6)odprawa czasowa
7)uszlachetnienie bierne
8)wywóz towaru

Ad 2
1)objecie towaru proc. celna
2)wprowadzenie towaru do wolnego obszaru celnego lub do skladu wolnoclowego
3)powrotny wywoz towaru poza obszar celny wspolnoty
4)zniszczenie towaru
5)zrzeszenie sie towaru na rzecz panstwa

:)
1 5 1
2009-11-21T00:04:28+01:00
1.
Procedury celne to:
- Dopuszczenie do obrotu,
- Wywóz,
- Tranzyt,
- Skład celny,
- Uszlachetnianie czynne,
- Przetwarzanie pod kontrolą,
- Odprawa czasowa,
- Uszlachetnianie bierne.

2.
PRZEZNACZENIE CELNE - oznacza objęcie towaru procedurą celną lub wprowadzenie towaru do wolnego obszaru celnego lub do składu wolnocłowego lub powrotny wywóz towaru poza obszar celny Wspólnoty lub zniszczenie towaru lub zrzeczenie się towaru na rzecz Skarbu Państwa.


Edit:
Widzę, że podobna odpowiedź pojawiła się wcześniej...