Odpowiedzi

2009-11-20T22:10:21+01:00
Przyczyny migracji wewnętrznych :
wolny kraj ogólnie mówiąc.


przyczyny migracji zewnętrznych :
nie ma poczucia bezpieczeństwa.
kraj i przemysł oddziałuje na gangi.
prawdopodobnie prezydentem meksyku ma zostać szef gangu.
powiązania w polityce między gangami a politykami
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T22:21:40+01:00
Wyróżniamy migracje:
· zewnętrzne – wyjazdy za granicę i przyjazdy z zagranicy,
· wewnętrzne – przesiedlenia w granicach jednego kraju.
Kolejny podział migracji związany jest z ich trwałością. Są to migracje:
· stałe, polegające na zmianie miejsca zamieszkania;
· okresowe, na dłuższy czas, ale z zamiarem powrotu;
· codzienne, obejmujące głównie dojazdy do pracy i do szkoły.
Ze względu na przyczyny zmiany miejsca zamieszkania rozróżnia się migracje:
· ekonomiczne (mające na celu polepszenie bytu)
· pozaekonomiczne (ze względów rodzinnych, religijnych, politycznych, narodowościowych lub społecznych).

9 3 9