Odpowiedzi

2009-11-20T22:11:18+01:00
Ponieważ powodują duże natężenie dzwięku które przeszkadza ludzią (jest bardzo głośno )
PS
W filmach widzialem ze jak za nisko przelecial samolot naddzwiękowy to pękały szyby (i inne szklane rzeczy )
Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:13:33+01:00
Fala dzwiekowa jaka powstaje podczas przekraczania bariery dzwieku moze ogluszyć oraz moga powstać inne uszkodzenia .. samochodów, domów (przykładowo wybicie szyb)
1 5 1
2009-11-20T22:56:08+01:00
Bardzo duże natężenie dźwięku wywołują.