Odpowiedzi

2009-11-20T22:13:53+01:00
Oglądanie krajobrazu mazur,dotykanie natury(drzew,traw,łąki, itd),odczuwać ten klimat mazurkich wieczorów pełnych śpiewem ptaków,cieszyć się z życia z tego co dał nam bóg,śmiać się bo śmiech to zdrowie.

Jeżeli tak to miało być to proszę ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:21:46+01:00
Słuchem można nasłuchiwać się Słowa Bożego.
Dotykiem możemy dotknąć wszystkich rzeczy które nam Pan Bóg dał.
Odczuciem rozumiemy co przeżył kiedyś Jezus. Bo jeśli cię ktoś uderzy to odczuwasz ból.
Uśmiechem można zdobyć sympatię wielu ludzi. Uśmiech to znak radości i pewności siebie.
Miłość to coś co przepełnia twe życie codzienną radością i chęcią do życia.
Wzrokiem widzisz to co stworzył Bóg i człowiek. Możesz się tym zachwycać ale i smucić.
Życie to największy dar od Boga. Powinniśmy żyć według przykazań Bożych. Bylibyśmy bardziej szczęśliwi.
1 5 1