Które z błogosławieństw jest Ci bliskie, lub ważne dla współczesnego Świata ???

Jaką ilustrację wkonać do jednego z tych błogosławieństw(co narysować?)!


Błogosławienstwa :
Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy królestwo niebieskie,
Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni.
Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię.
Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości, albowiem oni będą nasyceni.
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią.
Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą.
Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie dla sprawiedliwości, albowiem do nich należy królestwo niebieskie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:37:45+01:00
W dzisiejszych czasach światu brakuje błogosławieństwa cichych. Ludzie walczą o stanowiska, sa zachłanni, ciągle domagaja sie więcej i więcej! itp.

Ilustracje mozna wykonać tak... Spokojny człowiek z palcem na ustach w szarym ubraniu po jedenj stronie i rozwrzeszczany biznesmen w limuzynie albo garnioturze z drugiej strony... {owodzenia! ;P
3 4 3
2009-11-20T22:42:02+01:00
Ważne dla współczesnego świata jest błogosławieństwo:
Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią. W dzisiejszych czasach brakuje takich ludzi. Miłosierdzie jest bardzo wazne. pomaga ono wielu ludzią.


Ja bym narysowała coś z motywu:
człowiek chleb, serce jaśneijące, ludzi wspierających sie (pomagających sobie)
2009-11-20T23:38:49+01:00
Można by narysować coś takiego że do ostatniego błogosławieństwa (o prześladowaniu) narysować człowieka, który np. modli sie przy kościele, a obok inni ludzie wytykają go palcami i śmieją sie z niego. z nieba może np. sfrunąć gołąb z promieniami światła(taki jakby symbol Ducha Św)




a może to być ważne dla współczesnego świata ponieważ ludzie tracą wiarę,boją sie przyznać do boga itp xd
1 3 1