Z klasy 2gimnazjum
NA rabacie rosło 9rzędów kwiatów po x w każdym. Ogrodnik dosadził nowe gatunki roślin i wtedy w 4y rzędach znalazło się po(x+1)kwiatów.Ile kwiatów dosadził ogrodnik?

pomóżcie ale tylko dobre odpowiedzi chce i z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-11-20T22:46:51+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:50:15+01:00
9x+4(x+1)=9x+4x+4=13x+4

pozdrawiam mam nadzieje że do dobrze ;pp
sprawdzałam więc powinno byc poprawne ;pp
2 1 2
2009-11-20T23:52:16+01:00