Odpowiedzi

2009-11-20T22:41:52+01:00
Czasami przekręcam oceny z moich sprawdzianów.
Nigdy nie kłamię rodzinie w żywe oczy.
Zdarza mi się koloryzować z aktywnością w szkole.
Kiedyś fałszowałem podpis mojej mamy.
Mówię krótko o ściśle, nie owijam w bawałnę.
2009-11-20T22:43:38+01:00
Moja przyjaciółka, opowiadając coś zawsze musi coś podkoloryzować.
Babcia mojej koleżanki zawsze wszystko przekręca.
Niektórzy ludzie są bardzo fałszywi.
Nie lubię, kiedy ktoś nie potrafi powiedzieć mi czegoś wprost, tylko owija wszystko w bawełnę.
Ludzie fałszywi, potrafią kłamać Ci w żywe oczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:43:51+01:00
1. Tomek lubi koloryzować swoje historie.
2. Znowu przekręciłeś ich imiona!
3. Czemu fałszujesz te oceny?
4. Przestań owijać w bawełnę i powiedz o co Ci chodzi.
5. Nie podoba mi się twoje zachowani, i do tego jeszcze kłamiesz w żywe oczy!