Odpowiedzi

2009-11-20T22:47:07+01:00
Dane:
mr = 400g
Cp = 15%

Szukane:
ms = ?
Cp = ?

ms=mr*Cp / 100% = 400g*15% / 100% = 60g
mr = 400g-200g=200g (odejmujemy 200g, ponieważ tyle g wody odparowało)
Cp = ms*100% / mr
Cp = 60g *100% / 200g = 30%
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T22:53:16+01:00
Mr1=400g
cp1=15%
mw do odparowania=200g
cp=?

liczymy mase substancji
ms=(400g*15%)/100% = 60g

liczymy mase roztworu po odparowaniu wody
ms=400g-200g=200g

liczymy stezenie nowego roztworu

cp=(60g/200g)*100%=30%
2 4 2
2009-11-20T23:00:43+01:00
X%(400-200)=15%*400
x*200%=60
x%=30%
1 1 1