Odpowiedzi

2009-11-20T23:11:31+01:00
Jutro-przysłówek
przyjdziemy-
do-zaimek
szkoły-rzeczownik w liczbie mnogiej
i- spojnik
napiszemy- czasownik
próbny-przymiotnik
sprawdzian- rzeczownik
szóstoklasisty-Liczebnik
chcemy-czasownik
napisac- czasownik w formie bezokolicznika
go-zaimek
jak- zaimek
najlepiej-
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T23:15:29+01:00
Jutro - przysłówek
przyjdziemy - czasownik
do - przyimek
szkoły - rzeczownik
i - spójnik
napiszemy - czasownik
próbny - przymiotnik
sprawdzian - rzeczownik
szóstoklasisty- przymiotnik
chcemy - czasownik
napisać - czasownik
go - zaimek rzeczowny
jak - zaimek przysłowny(???)
najlepiej - przymiotnik
2009-11-20T23:27:48+01:00
Jutro - przysłówek
przyjdziemy - czasownik
do - przyimek
szkoly - rzeczownik
i - spójnik
napiszemy - czasownik
próbny - przymiotnik
sprawdzian - rzeczownik
szostoklasisty - rzeczownik
chcemy - czasownik
napisac - czasownik
go - zaimek
jak - modulant
najlepiej - przymiotnik