Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T23:37:36+01:00
Norwegia Oslo
Szwajcaria brak dostępu do morza
Estonia Talin
Polska Gdańsk
Rosja Petersburg
Niemcy Hamburg
Białoruś brak dostępu do morza
Dania Kopenhaga
Litwa Kłajpeda
Łotwa Lipawa
Finlandia Helsinki
18 3 18
2009-11-20T23:40:56+01:00
Norwegia - Bergen
Szwajcaria - ??
Estonia - Tallin
Polska - Szczecin
Rosja - Petersburg
Niemcy - Rostock
Białoruś -??
Dania - Kobenhawn
Litwa - Klaipeda
Łotwa - Ryga
Finlandia - Helsinki
14 2 14
2009-11-20T23:40:57+01:00
Duże miasta portowe w:
Norwegia-Bergen,
Szwajcaria-brak morza???
Estonia-Talin,
Polska-Gdańsk,
Rosja-Noworosyjsk,
Niemcy-Rostock,
Białoruś-brak morza???
Dania-Frederikshavn,
Litwa-Kłajpeda,
Łotwa-Lipawa,
Finlandia-Naantali.
4 3 4