1. Co nazywamy grzechem pierworodnym?
2. Co to jest Pismo Święte ?
3. Co to znaczy, że Pismo Święte jest natchnione ?
4. Co nam daje czytanie i rozważanie Pisma Świętego ?

Prosze tylko, żeby ono nie było skopiowane ponieważ ksiądz, który mnie uczy kazał nam to zrobić własnoręcznie ;) Z góry dziekuję

2

Odpowiedzi

2009-11-20T23:38:22+01:00
1. Grzech popełniony przez pierwszych ludzi.
3. Tzn, że jest pisane pod natchnieniem Ducha Świętego.
4. Pogłębia naszą wiarę.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T23:47:36+01:00
1) Jest to grzech popełniony przez Adama i Ewę w Raju, który zostaje przypisany każdemu człowiekowi. Jezus umierając na krzyżu zgładził grzech pierworodny, a ludzie dzięki chrztu oczyszczają się z niego.
2)Pismo Święte to święta księga, składa się ona ze Starego i Nowego Testamentu, opisuje dzieję przed i po Narodzeniu Chrystusa. Została napisana przez czterech ewangelistów : Łukasza, Mateusza, Marka, Jana.
3) Oznacza, że została napisana pod natchnieniem Ducha Świętego.
4) Umacnia nas w wierze, dzięki czytaniu poznajemy naszą wiarę, oraz łatwiej jest nam odróżniać dobro od zła.
10 4 10