Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T08:32:55+01:00
Boże który uświęcasz serca i umysły ludzi za wstawiennictwem bł. Karoliny Kózkówny proszę Cię o czystość. O czystość mej duszy jak i ciała. Za czystość umysłu jak i za to abyś pomógł mi przezwyciężyć grzech. Ty jesteś moim Bogiem miłosiernym i wiem że kochasz wszystkich ludzi. Pomagasz im gdy czegoś chcą. Pomóż i mi w tej trudnej drodze do czystości. Wiem że ta droga łatwą nie będzie ale gdy Ty jesteś ze mną nic złego nie może mi się stać. Boże miłosierny dopomóż mi aby w tej drodze do czystości nie zatraciła w sobie człowieczeństwa. Amen
1 4 1
2009-11-21T08:32:58+01:00
Boże ty uświęcasz nasze serca za wstawiennictwem bł.Karoliny
Kózkówny proszę cię o czystość ducha i umysłu .
Proszę cię byś pomagał znosić me wszelkie nie dogodności
i wybaczał moje grzechy . Boś ty jesteś moim Panem i Królem
miłosiernym i wiem że kochasz cały lud odkupiony .
Myślę że ma droga nie będzie łatwa , ale gdy ty mnie wspomagasz
nic mi złego się nie stanie .Boże mój Królu proszę cię byś mi
pomagał w mej ciężkiej drodze .
AMEN

1 5 1