Odpowiedzi

2009-11-21T09:03:11+01:00
No w życiu są najważniejsze wartość to miłość i rodzina. Miłość, dlatego, że np. masz chłopaka no to się w nim kochasz.
Rodzina, dlatego, że nie będziesz samotny/samotna, bo też są takie sytuacje, że np. rodzice są alkoholikami i wtedy o tym dowiaduje się są rodzinny i tych dzieci zabierają do domu dziecko. :(
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T10:35:44+01:00
Pierwszą moją wartością najważniejszą w życiu jest przyjaźn
przyjacielowi możesz powiedzieć wszystko
przyjaciel cie zrozumie
przyjaciel cie pocieszy
przyjaciel zachowa tajemnicę
nie rozgłosi tego w szkole
tylko prawdziwy przyjaciel jest taki a żeby mieć takiego to trzeba sobie na to zasłużyć

drugą wartością ważna jest rodzina
beż niej czułabym się sama na tym świecie
zagubiona niedowartościowana
samotna
nie czułabym sie kochana
14 4 14