Odpowiedzi

2009-11-21T09:18:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T09:19:03+01:00
Obserwacje: Podczas pocierania dłońmi o siebie, czuję ciepło.

Wnioski: Energia kinetyczna ruchu dłoni(w przód i w tył) zmieniła się pod wpływem siły tarcia, w energię wewnętrzną. Energia wewnętrzna ujawniła się jako ciepło, które odczuwam na dłoniach.
____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
12 4 12
2009-11-21T09:19:39+01:00
1.Pojawia się krótkotrwałe ciepło.
2.Uwolnienie energii cieplnej,
6 3 6