Pare zadanek do rozwiązania z początkującego angielskiego kl. II gim. Za najlepsze rozwiązania daje Naj.

1) Napisz po 3 zdania o tym, co zwykle robisz, a czegonigdy nie robisz podczas wakacji . Np. I usually see my grandparents. I never do any Homework.

2)Połącz wyrazy tak aby powstało 7 rzeczowników złożonych:

A B
* computer *bike
*dance *court
*exercise *end
*swimming *game
*tennis *pool
*time *routine
*week *table


3) Dopisz wyrazy o znaczeniu przeciwnym.

go to bed -
late -
before -
stop -


Proszę o rozwiązanie chociaż niektórych zadań . ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T10:37:06+01:00
1.
I usually play football
I usually go shopping
I usually play computer games
I never wake up early
I never learn
I never read a books



2.computer game
swimming pool
tennis court
week end
timetable
exercise bike
dance routine




3.go to bed-wake up
late-early
before-after
stop-go
2009-11-21T10:41:40+01:00
1)
I usually go to shopping in saturday. I never learn.
I usually spend a lot of time with my friends. I never read a book.
I never play football, but usually play volleyball.


2)
* computer *game
*dance *routine
*exercise *bike
*swimming *pool
*tennis *court
*time *table
*week *end

3)
go to bed - wake up
late - early
before - after
stop - go
2009-11-21T11:05:12+01:00
1) na pierwsze nie mam pomysłu
2)
competer game
swimming pool
weekend
3)
stop- start
więcej niestety nic nie pamiętam!!:(