Odpowiedzi

2009-11-21T10:37:43+01:00
Nie można samemu zrobić bota do gry.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T10:37:34+01:00

Wydaje mi sie ze mozna,ale w plemionach na pewno

Bots exps
W tym bocie po polonczeniu sie z serwerem plemiona.pl co trwa zaledwie 3min. Dzieki programowi twoje wojska jak i surowce bêda podrozowaly o 20% szybciej a mozliwe ze nawet do 30% przy szybkim internecie. Bot jest niewykrywalny tak jak inne moje boty.Instrukcja uzytkowania znajduje sie w paczce z Botem.

w plemionach - tak wyczytalam ,ze mozna zrobic xd

w menele game

) Bot na puszki

Menelgame_bot_puchy

Instrukcja jest w srodku.

2)Bot na datki:


Menelgame_datki_bot


a do gladiatus nie mam pojecia.
Mam nadzieje ,ze chociaz jakis fragment sie przyda ;D