Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T10:43:46+01:00
60m * 60m = 3600m² - pole kwadratu i prostokata
80m - bok prostokata a
3600m : 80m = 45m - bok b
obw kwadratu: 60m * 4 = 240m
obw prostokata: 2*80m + 2*45m = 250m
240m + 250m = 490m
odp. Potrzeba 490m parkanu.
2009-11-21T10:43:58+01:00
4 x (razy) 60 m
2 x (razy) + 2 x (razy) x (teraz chodzi o niewiadomą)
2009-11-21T10:46:59+01:00
P₁=a*a=60*60=3600
p₂=a*b
b=p₂/a=3600/80=45
obw=4*60+2*80+2*45=490[m]
trzeba użyć 490 m parkanu