Odpowiedzi

2009-11-21T10:55:33+01:00
Nie należy pozwalać dzieciom bawić się na terenach gdzie występują rzadkie i chronione rodzaje roślin
Wymierające gatunki należy brać pod ochronę
nie należy zrywać chronionych gatunków roślin
nie należy zaśmiecać terenów na których występują rośliny
nie wycinać lasów by wybudować np. supermarket
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:39:29+01:00
1)Szczególnie chronić rośliny które wymierają a są pod ochroną.
2)Nie pozwalać swoim dzieciom zrywać kwiatów pod ochroną.
3)Nie deptać po kwiatach chronionych.
4)Nie wyrzucać śmieci do Parków Narodowych.
5)Zachowywać się cicho w lesie.
9 4 9