Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T10:52:53+01:00
1.Pasja króla Poleandra.
2.Zbudowanie maszyny cyfrowej.
3.Niebezpieczeństwo zagłady planety
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T10:53:24+01:00
Plan wydarzeń:
1. Król programuje wiele maszyn
2. Król każe walczyć maszynom z poddanymi
3. Pojawia sie smoki, wielkie niebezpieczeństwo
4. Nikt nie jest w stanie pokonać smoka
5. Król zwraca się do dawnej maszyny parowej
5. Przeprosiny króla
6. Matematyczne zadania maszyny parowej
7. Zwycięztwo ze smokiem
8. Powrót do dawnego zachowania króla
9. Złość maszyny parowej
10. Przemienienie się maszyny parowej w cybersmołę
11. Zmiana króla
2 5 2
2009-11-21T10:55:15+01:00
PLAN WYDARZEŃ

1. Pasja króla Poleandra.
2. Zbudowanie maszyny cyfrowej.
3. Niebezpieczeństwo zagłady planety