1hey mam problem:
czy ktoś może zna jakiś program do ściągania filmów,i żeby był prosty i najlepiej po polsku
2. jakieś komedie romantyczne które nie są zbyt popularne ale uważacie że są fajne(5 tytułów)
horrory fajne 5 tytułów
prosze o wszystko:**

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T10:55:42+01:00
Najlepszy program do ściagania i ja go uzywam to bit torrent. tylko, że to bardziej wtedy po angielsku i z literami. ale można gteż po polsku.
komedie - kochanie, jestem w ciąży! straszny film 4.
a horrory - ekzorcysta, the ring, krzyk, piątek 13,candyman

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:01:33+01:00
Ja znam taki program to np. Torrent

na stronie www.darmowefilmy.eu za darmo założysz konto i wybierzesz jakie tam sobie filmy chcesz;]
Z romantycznych polecałbym ci. 2 mln dolarów napiwku, Paper heart,ghost, jestem na tak, wichry namiętności.
Z horrorów to: Efekt Motyla, Smakosz 2, Śmierć w 3 dni, wrong turn 3, łowcy wampirów.
2009-11-21T11:29:27+01:00
-Powiedz tak
-Zupełnie jak miłość
-Zakręcony piątek
-Zakochana złośnica
-Pretty woman
-Pretty man, czyli chłopak do wynajęcia

1. The ring
2. Shutter- widmo
3. Egzorcyzmy Emily Rose
4. Inni
5. Amityville

Moorhunt